INKALLNING - UPPLETANDE - FIKAPAUS

INKALLNING - UPPLETANDE - FIKAPAUS
Först vill jag bara be er att skriva en kommentar på inläggen.
Sist i varje inlägg står det "kommentarer". Klicka där och skriv något och skicka. Din mailadress kommer inte att synas i kommentaren.
 
Egentligen skulle jag kanske skrivit våra "sysslor" i omvänd ordning eftersom fikapausen är så viktig.

Först tränar vi våra hundar att bli sociala men sedan är det viktigt att vi själva får lov att vara sociala.
Men innan vi satte oss ner i solskenet så tränade vi några stationer med hundarna.

KLICKA PÅ BILDERNA SÅ BLIR DE STÖRRE!

Nu hinner jag inte skriva något mer idag eller lägga in flera bilder. Det tar tid att ladda upp dem och jag ska snart ge mig iväg och träna Rallylydnad. Fortsättningskursen.

Det kommer mer bilder i morgon.
Inte minst härliga bilder som jag tog under fikapausen.
Här är i alla fall EN där Ginnis har hamnat i Gill knä. Hon ville låna honom och det gillade Ginnis! Malin, Ann-Margret och Bengt är också med på bilden. 

#1 - - pi:

Jättetrevlig bligg Du har. Är kul att läsa.

#2 - - Anna:

Nya bloggen ser ju jättefin ut!