TJOHO!

 
 
OM JAG HADE KUNNAT HOPPA OCH SKUTTA SJÄLV HADE JAG GJORT DET.
MEN EFTERSOM JAG INTE BARA LIDER AV EMOTIONELL INKONTINENS UTAN OCKSÅ AV DEN VALIGASTE SORTEN SÅ FÅR DET BLI EN VANLIG TECKNING.
NI VET!
JAG ÄR EN GAMMAL PENSIONÄR!
 
 JAG HAR LÄRT MIG ATT MAN INTE SKA SÄTTA UTROPSTECKEN I EN RUBRIK.
OCH MAN SKA INTE HELLER BÖRJA EN MENING MED MEN.
 
MEN!
JAG KAN INTE LÅTA BLI ATT GÖRA VARKEN DET ENA ELLER DET ANDRA JUST NU.
 
JAG FICK EN MASSA INLÄGG I FACEBOOK SOM JAG BARA VILL SPARA OCH NJUTA AV INNAN JAG FORTSÄTTER ATT GÖRA FLERA INLÄGG OM VÅR SPECIALSÖKKURS.
 
JAG BLEV SÅ INNERLIGEN GLAD AV ALLA POSITIVA TILLROP SOM STARTADES AV SUSANNE HALL.
 
JAG BLIR SOM ETT BARN PÅ NYTT.
Jag skulle vilja utnämna Margareta Engstrand Wallin till årets perrobloggare 2012.
Margareta har roat mig varje vecka med fyndiga texter, roliga bilder och härliga anekdoter.
Jag är säker på att fler än jag uppskattar dina roliga blogginlägg! Kommentera/gilla gärna om ni håller med :)
Att Margareta dessutom är en underbar människa och en fantastik vän lyser igenom i texterna tycker jag. TACK Margareta! Jag ser fram emot ett nytt innehållsrikt bloggår som startat med den äran!
Gilla · · för 15 timmar sedan i området Helsingborg, Skåne Län ·
  • Ann-Christine Tofft Instämmer helt och fullt!:)
  • Katarina Lidal Jag också - många härliga skratt blir det!!!
  • Margareta Alriksson Nilsson Instämmer också! Alltid ett leende på läpparna när man läser;)))
  • Sanna Brandt Bra ide! Glöm inte Margareta Engstrand Wallins underbara sätt att pussla ihop bilder och text till roande och igenkännande berättelser; generöst och underhållande!
  • Linnéa Carlson Man behöver inte ens känna henne för att gilla bloggen! Den är kul ändå, och efter ett tag så känns det som man känner alla där. ;-)
  • Lisa Rydenfors Instämmer helt underbar blogg!
  • Sally Sehlin Har jag sagt hela tiden :-)
  • Maria Blomberg Håller med! En höjdpunkt när man ser att bloggen uppdaterats med nåt nytt kul och tänkvärt.
     
    MEN!
    NU BÖRJAR DET SVÅRA!
    ATT LEVA UPP TILL DESSA SUPERLATIVER.
     
    INNAN DESS SKA JAG NJUTA AV ALLT BERÖM.
     
    SE´N ÄR DET JU SÅ ATT OM JAG INTE HADE HAFT MIN UNDERBARA PERRO SOM GÖR SÅ MYCKET KONSTIGHETER SÅ HADE JAG INTE KUNNA SKRIVA NÅGON BLOGG.
    DENNA HUND SOM JAG GRÅTIT ÖVER, FÖRBANNAT, SKRATTAT ÅT, VARIT UTTRÖTTAD PÅ
    OCH SOM GETT MIG SÅ MYCKET GLÄDJE!
    SOM HAR GETT MIG NYA VÄNNER OCH MASSOR MED KUNSKAP.
    (ÄVEN OM JAG BORDE LÄRT MIG MER FÖR ATT TRÄNA PÅ BÄTTRE SÄTT.)
     
    OCH SOM JAG ÄLSKAR!
     
    PÅ SÖNDAG FYLLER GINNIS TRE ÅR!
     
    0 ÅR                                                               1 ÅR
    2 ÅR                                                  3 ÅR
    DET SKA VI FIRA!
     
    MEN FÖRST SKA JAG FIXA IHOP ATT NYTT INLÄGG OM SPECIALSÖKKURSEN.
    MED MASSOR AV BILDER.
     
     
     KRAM PÅ ER!
    VI HÖRS NÄR JAG LANDAT PÅ JORDEN IGEN.
#1 - - Susanne:

Kram på dig! När kommer du? Jag är nog snart frisk :)

Svar: Men Susanne! Jag visste inte ens att du var sjuk! Vad fattas dig? Jag kommer när det passar dig eftersom Ginnis är väldigt långhårig. KRAM! Hör av dig och berätta hur du mår!!!!!
Margareta

#2 - - Petra Merci & Ester:

Det är ju så ! Du är den aktivaste bloggaren av oss. Jag tror och hoppas att du ger inspiration till många andra att fortsätta sitt bloggande.
Jag sitter alltid med ett leende på läpparna när jag läser vad du skriver.
Så fortsätt i samma anda helt enkelt .
Kram Petra

#3 - - Susanne:

Jag har bara influensa och det är endast livshotande för män. Men jag vill inte smitta dig, för jag lovar att man blir urtrött på sitt eget sällskap efter en vecka i soffläge (och det är inte så angenämt med halsont, huvudvärk och feber heller).

#4 - - Anita och Santos:

Jag tillhör en av dina trogna bloggläsare och tycker du är fantastisk på att formulera dej och ta fantastiskt fina foto. Ser framemot många fler.

#5 - - Magdalena:

Vilken respons!! Vad kul! Håller ju såklart med alla, även om mitt perro-intresse mest inskränker sig till Ginnis. :) Kram kära mor!

#6 - - Maria och Sasha:

Din blogg når ända upp till Norrland och är lika uppskattad där!

Svar: Så roligt Maria att du uppskattar bloggen och att den når över hela landet. Var i Norrland bor du? Hälsningar från ett soligt Blekinge där snödroppar ochvintergäck blommar (fast det är snö kvar).
Margareta

#7 - - Maria & Sasha:

Hej igen Margareta! Vi bor i Umeå, björkarnas stad. Fast jag är faktiskt ursprungligen från södra smålands blekingegräns, så mina barndoms somrar spenderade jag inte alltför långt från dig (Tingsrydstrakten)! En fantastisk del av Sverige. Här i norr upplever vi nu Sveriges femte årstid, vårvintern. Mars är en särdeles vacker månad här uppe med sol, ren snö, dagsmeja och takdropp.
Hälsningar från Maria och Sasha som läser vidare i din fina blogg!

Svar: Jag har jobbat i Tingsryd och i Väckelsång (lite närmare Växjö). Jag är ju småländska i grunden även om Blekinge duger gott det också. Däremot har jag inte varit i Umeå men i Piteå och Luleå. Jag var där vi valborg och hade vitsippor med mig. Det fanns det inga där i norr. Jag blir förresten jätteglad över att du läser min blogg! KRAM!
Margareta