VEGETARISK KOST

JAG FATTAR INTE HUR MIN MATTE ÄR!
TROR NI ATT JAG ÄR SAMS MED HENNE?
 
BAA!
FÖRST DRAR HON UT MIG PÅ LÅNGPROMENAD MED MONA
OCH LEIA.
JA, EGENTLIGEN ÄR DET GANSKA KUL.
JAG FICK TILL OCH MED LEIA ATT LEKA MED MIG LITE.
PINNAR ÄR ALLTID LOCKANDE.
FAST JAG HAR DOM GÄRNA ALLDELES SJÄLV.
FÖR MATTE HAR JU INTE TID ATT LEKA MED MIG.
HON SKA BARA KLAPPA LEIA!
FY PEST!
NÄR VI ÄNTLIGEN KOMMER HEM IGEN SÅ TROR JAG ATT MATTE SKA HA TID OCH LEKA MED MIG.
 
VET NI VAD HON GÖR DÅ?
HON SLÄNGER UPP MINA LEKSAKER I TRÄDEN!
HUR KUL ÄR DET?
OCH INTE BARA EN LEKSAK UTAN MIN BRANDSLANG OCKSÅ!
FAVORITEN!
JAG NÅR DOM JU INTE!!!

HUR JAG ÄN DANSADE RUNT TRÄDET SÅ NÅDDE JAG INTE DEN FÖRBASKADE BRANDSLANGEN.
 
KLICKA PÅ BILDERNA SÅ FÅR DU SE HUR JAG KÄMPAR!
IBLAND VAR JAG RIKTIGT NÄRA!
HURRA!
JAG HAR DEN!
ÅH SÅ KUL!
JAG DANSAR PÅ SMÅ ROSA MOLN!
FAST MATTE ÄR INTE SÅ FÖRTJUST I ROSA.
HON TYCKER DET ÄR SNYGGARE MED BRUNT!
 
DET ÄR KANSKE DÄRFÖR HON TYCKER ATT JAG SKA BLI VEGETARIAN!
 
MOROTSDIET!
VAD TROR HON MATTE!
EN STOR, STARK KARL KAN VÄL INTE LEVA PÅ PÅ MORÖTTER!
KOLLA FÅR DU SE VAD JAG GÖR MED "MATEN".
 MEN MATTE TROR NOG ATT DET ÄR NYTTIGT MED MORÖTTER SOM INNEHÅLLER KAROTEN.
"Karoten aktiverar hudens pigmentering vilket gör att du får en jämn och frisk hudfärg som varar.
Tag 2 morötter om dagen. 
Du kommer att bli förvånad över skillnaden!
Plötsligt har det blivit enkelt att bli snyggt BRUN alldeles naturligt!"
 DUGER JAG INTE SOM JAG ÄR KANSKE?
NU ALLTSÅ.
 
JAG VILL HA KÖTT!
 
FAST DET ÄR KLART!
JAG VILL JU INTE ÄTA UPP GRANNARNA!
MEN JAG TROR I ALLA FALL MATTE ÄNDRAR SIG OCH GER MIG NÅGOT GOTT!
 DET ÄR BARA ATT VÄNTA UT HENNE.
OCH LITE ROSA GILLAR HON I ALLA FALL.
 
NÄR SOLEN GÅR NER LITE SENARE PÅ EFTERMIDDAGEN NU OCH GÖR HIMLEN ALLDELES ROSA!
 
 
#1 - - Margareta och Ginnis:

Katarina skriver i fb:
Katarina Lidal Baaa! Men på söndag får du Semla Ginnis - håll ut!

#2 - - Margareta och Ginnis:

Två kommentarer på fb som värmde mig i vinterkylan!

Maria Blomberg Hej Ginnis! Din matte skriver så kul om hur ni har det att jag nu dagligen måste in och kolla bloggen!

för 17 timmar sedan via mobil · Gilla
Linnéa Carlson Jag tycker det borde vara förbjudet att skriva så ofta och så roliga inlägg i tentatider... Fortsätt så!