FÖDELSEDAGAR FÖR HELA SLANTEN

 
HELA MIN SLÄKTEN FYLLER ÅR I MARS OCH APRIL!
 
NÄSTAN
 
6 MARS BARNBARNET MIMMI
Mimmi har vi såklart redan firat som ni får se nedan.
 
14 MARS SVÄRDOTTERN NETTAN
STORT GRATTIS TILL NETTAN!
Här har ni resten av födelsedagarna i släkten
.
Systerdotter Johanna 7 mars                             Dotter Magdalena 25 mars                
Svåger Rune 28 mars                         Dotterdotter Maria 1 april
 
Mina barns far, Alf 10 april                      Till råga på allt har maken och jag bröllopsdag 15 april
 
16 april syster yster, Birgitta    17 april sonen Joakim
Sist men inte minst har jag två syskonbarn, som inte är syskon med varandra som fyller år samma dag.
18 april
Anna är lillasysters dotter och Thomas är storasysters son.
 
FATTAR NI ATT DET ÄR FÖDELSEDAGAR FÖR HELA SLANTEN.
OCH DÅ HAR JAG INTE TAGIT MED MINA SYSTRARS BARNBARN!
JAG HAR ALLTID VARIT LUSPANK I MARS-APRIL.
TILL RÅGA PÅ ALLT HAR MAKEN OCKSÅ BARNBARN SOM FYLLER ÅR DESSA MÅNADER.
 
SÄRSKILT GRATTIS IDAG TILL NETTAN!
 
 HÄR ÄR BILDER FRÅN MIMMIS FÖDELSEDAG.
 
    
 
HAMPUS (LILLEBROR) VAR PÅ SKÄMTHUMÖR.