BARNBARNET MAJA HAR BLIVIT 15 ÅR

 
 
JAG FATTAR INTE VART TIDEN TAR VÄGEN?
 
Jag är bara 29 år och mitt yngsta barnbarn har lyckats fylla 15 år.
 
Hur går det ihop sig?
 
Firad blev Maja i alla fall flera gånger.
 
Bland annat tillsammans med sysslingen Elliot som också fyllde år.
Ni ser på bilden hur mycket.

Lite försenat blev hon också firad hemma hos mamma Magdalena.

Gissa vad Maja fick i present!
Och vilket hockeylag hon gillar.

Att hon bara törs!
 
Med en morfar som gillar Leksand av födsel och ohejdad vana.
Och mormors man som varit ordförande i Mörrums hockeys ungdomssektion.

Och dessutom en mormor (alltså jag) som varit rektor för hockeygymnasiet i Tingsryd med laget TAIF.
 
Fast morbror Joakim har i alla fall spelat hockey i Växjö - men då fanns inte Lakers.

I alla fall blev det en fin dag tillsammans med släkt och vänner.
 
Sysslingen Hanna med sambon Ola.
Inte vet jag om Ola har spelat hockey.
Hanna har i alla fall inte gjort det.

Moster Matilda med pojkvännen Johan

Anna-Maria tillhör nästan släkten.
Så känns det i alla fall.

Katterna tyckte det var för stojigt och fann för gott att gå och lägga sig på avstånd från Ginnis och alla människorna.
 
Men dom är så söta så de måste få vara med på bild ändå.

GRATTIS OCH KRAM IGEN MAJA!
NU KAN JAG SKICKA MÅNGA SMS OCH MMS TILL DIG!
MEN INGA SAMTAL MED SKYPE.
DET FÅR DU GÖRA MED ANDRA MÄNNISKOR.  
#1 - - Magdalena:

Fina bilder! Maja var supernöjd!:) Men så blev hon också firad med fem (tillsammans med Neo, hemma hos pappa, i skolan, på kortis och hemma hos mig) kalas!!;)

#2 - - Magdalena:

Molly är såå söt på den bilden!!:)

#3 - - Magdalena:

"...tillsammans med Elliot..." menar jag så klart!!