#1 - - Petra Merci & Ester:

Hejja Margareta !!
Tror visst att du har potential ..
Tänk på allt du redan har gjort.
Kan jag räkna med att se er på lydnadsplanen i Gränna kanske ;)
Kram Petra

Svar: Jaså Petra! Du tycker jag ska göra bort mig inte bara på rallyplanen utan också på lydnadsplanen, haha. Jag passar hellre dina hundar när du går banvandring eller tar hand om den ena när du tävlar med den andra. KRAM!
Margareta

#2 - - Susanne Hall:

Äh, jag tror inte att du kan någonting, Margareta. Inte kan du tävla och inte kan du fika och inte kan du dricka vin. Eller? Upp till bevis :-)

Svar: Haha! Du har så rätt för dig. Jag är en fullständigt misslyckad individ. Men du ska snart få veta att det bara kan bli bättre och bättre. Jag börjar med att öva på att dricka vin.
Margareta

#3 - - Susanne:

Hahahahahaha! Du ska nog få bevisa både det ena och andra :)
Vi kommer att ses en del framöver. Då får vi utvärdera. Vi börjar med vinet och slutar med lydnaden så blir det roligare :)
Kram