#1 - - Susanne:

LAT??? DU??? Du är inte lat! Du är bara, precis som jag, bra på att prioritera allt det som är kul före det som räknas in i kategorin "måsten" som man gör bara just för att man måste. Man måste inte så ofta som tur är. Sluta aldrig att prioritera! KRAM!!

#2 - - lisa:

Ser verkligen ut som att ni hade en riktigt bra dag. Mysigt i badviken, en sån skulle jag också vilja ha :-) Tur ni har en egen fixare med också bättre kan det ju inte bli !!!! Kram från oss

#3 - - Petra & Timja:

Ser ju alldeles underbart ut. Önskar att vi hade kunnat vara med någon gång! Kram

#4 - - Margareta och Ginnis:

Fick denna kommentar på fb av Nicola.
Nicola Nadam Arp Hej Margareta, tack för de fina bilderna, särskild rolig tycker jag hur du fångade vissa momenter med din kamera (husse och hund).... Morotskakan var riktig läcker, och att osten inte fastnade, det störde inte smaken, eftersom den åkte in i munnen .
Nästa promenaden ska jag fånga dig med min kamera när du är som piggast!

#5 - - Bozze & Swalorna:

Tack själv både för den härliga träffen, att du (och drängen) gjort så mycket för att vi skulle få en perfekt dag. Tack också för härliga bilder och beskrivningar. Vi hade såååå trevligt och kakan var jättegod tyckte både jag och Mats. Bozze kan inget säga om kakan men vi har aldrig sett honom så trött som efter denna perroträfff så jag tror han var väldigt nöjd.