ÄR DETTA VERKLIGEN HUNDTRÄNING?

 
 
JAG TROR ATT JAG HAR MISSUPPFATTAT HELA GREJEN!
 
Fast inte mej emot.
 
Det passar mig perfekt!
 
Men är det här verkligen hundträning?
 
Aha!
 
Detta är passivitet.

Ett perfekt sätt att umgås på när vi har träning med gänget tycker jag.
Varför flänga omkring på en rallybana om man kan ha det så här trevligt
.Diesel verkar också tycka det är skönt.

Och dessutom Retrievrar, Retrievrar så långt ögat når.
Olika sorter visserligen men ändå.
 
Allie var det väl?
Eller?

Sallad

Texas

Sallad och Texas
 
 
Leia och Mille
 
Alice

Missförstå mig inte nu för jag gillar verkligen dessa hundar.
OCH DERAS ÄGARE!
Men det är ju kul med en och annan krulltott också!
   
Avve       
 
Ginnis

Eller en schäfer som Sonia
 
Chica

Och så Judit förstås!

TRODDE NI VI BARA SLÖADE?

Njae!
 
Vi byggde rallylydnadsbanor också.
 
Klicka!
 

Och gick banvandring.
Maggan tränade på sin bana.
 
 Fast man måste hinna fika också!

Såklart!
 
Och prata...  
 
Klicka!
   
 
Men passivitetsträning är väldigt nyttigt!
 
Och mysigt!

Mor och dotter och Chica om ni nu kan upptäcka henne.
 
Texas försöker få Åsa att ge honom korv.
Jag tror det lyckades. 

TROR NI INTE ATT VI GJORDE NÅGOT ANNAT?
 
DET GJORDE VI VISST DET!
 
FRÅGA SANNE OCH ALICE SÅ FÅR NI HÖRA.

Men det får ni veta mer om senare i veckan!
Ni får också veta hur Ginnis och Avve lekte.
 
För nu bär det av till Skåne för Maggan och mig.
Naturligtvis har vi vovvarna med oss!
 
#1 - - Britt-Marie:

Du kan verkligen fånga ögonblicken och sen sätta kommentarerna rätt" SUPERDUPERBRA "

#2 - - Lena:

Visst är det härligt med en och annan krulltott! Hälsn Lena och Valle

Svar: Särksilt om vi träffade lagottokrulltotten Valle igen!
Margareta