OCH FOLK KOM I LÅNGA BANOR FÖR ATT TITTA OCH FRÅGA OM TAZZOS VANOR----------- BJÖRN KOM OCH ÄNNU FLER

 
  
 
 
SÅ ROLIGT DET ÄR ATT FÅ BESÖK!
 
JUST NU HAR DET VARIT MÅNGA PERROÄGARE.
 
Jag tror inte precis att det är jag som drar.
(Ann-Christine tog bilden)

Kan det möjligen vara nyfikenheten på det jag har i famnen på bilden ovan?
 
TAZZO BUS
 
Alltid våt utom när det regnar.
Då springer han in.
 
I vilket fall som helst är det väldigt roligt med besök.
 
Ni vet att Katarina och Jan-Ove har varit här med Balder och Loke.
Ni vet att Maggan och Ojan har varit här med Avve.
 
Sedan kom Björn.
 
Björn tog en massa fina bilder.
Det var inte det lättaste eftersom Tazzo verkligen är en linslus i ordets rätta bemärkelse.

Tror jag att det betyder.
 
Eller kanske inte.
 
 Det kanske betyder kela med mig. 

Nu har vetenskapen bevisat det vi hundägare har vetat alltid!
Hundar kan vara avundsjuka!
 
Ginnis är det definitivt!

Men Björn är förtjust i Ginnis så han behöver inte vara orolig.

Men det är klart.
 
En valp är en valp!
 
Så intelligent skrivet.
 
Men ändå.

Men någon måtte får det väl ändå vara.
Eller hur Ginnis?

Lite andra aktiviteter om jag får be.

Björn var på genomresa för jobbets räkning och hade inte Neo med sig.
Vilja var fortfarande kvar hos Susanne med sina tre valpar.
 
Välkommen tillbaka Björn!
 
 
Ann-Christine och Peter hade däremot med sig SIN Neo när dom kom på besök.
 
Det blev vilda glädjedanser när dom kom. 

 Mer om familjen Toffts besök får ni veta senare.
 
Kanske redan i morgon.
 
OCH VÄNTAR NI ÄNNU LITE LÄNGRE SÅ BERÄTTAR JAG OM SWALORNA OCH BOZZES BESÖK.
 
OCH SUSANNE OCH OLAS BESÖK.
 
 
 Nu måste jag gå ut med hundarna för just nu håller Tazzo på att gasa för fullt.
Det gäller alltså att lägga in en växel och snabbt iväg ut i trädgården.
 
Med mina nyklippta hundar.
 
#1 - - Bozze:

Hörredu, matte Margareta,
du har helt fel som tror dig veta,
att gäster kommer för Tazzos skull.
Precis som om han är nåt hjärtegull.

Nej du, jag kom för att med Ginnis busa,
skälla och hoppa och skutta och rusa.
Jag tycker att valpar är läskiga jag,
men dom blir väl också stora nån dag.

Högaktningsfullt
Bozze Swala

Svar: Hahaha! Såklart Bozze gillar inte du heller de små äckliga monstren. Ginnis delar helt och hållet din uppfattning. Nästa gång du kommer är Tazzo större och kanske rent utav riktigt trevlig att vara med. Puss! Puss!
Margareta