VADÅ DRA I KOPPEL?

HAR JAG SAGT ATT MINA HUNDAR DRAR I KOPPEL? 
Ja, ja!
Det kan väl hända ibland.
Framförallt när det finns en spännande hund i närheten.
Då är det inte måtta på dragandet.
Går man med två hundar i koppel så upplever jag att det drar iväg mycket mer än om man har en och en.
 Fast ofta då med en viss måtta.
Men här är beviset för att även mina hundar kan gå ganska så fint.
Ja, ni ser förstås bara min bror tillsammans med Tazzo. 
Att Tazzo vill komma ifatt mig och Ginnis som går framför är väl inget konstigt.
Jo, det är det kanske??
Men han anpassar sig ganska fort till Stefan.
Ja men vadå?
Dra i kopplet?
Ni ska inte tro att mina hundar gör det alltid.
Så det så!
Har jag varit duktig nu?
Då vill jag ha godis!
Båda hundarna kan faktiskt uppföra sig riktigt bra!
 
I alla fall då och då.

Stefan och jag gick en lååång runda med hundarna idag.
 
 När vi närmade oss hemmet igen fick de vara lösa ett tag.
Märkligt att snön ligger på vissa ställen men inte på andra.
Men det har varit plusgrader några dagar och där solen kommit åt så har snön försvunnit.
Den kunde gärna försvinna helt och hållet för min del.