TRE PERROS SÅ OLIKA VARANDRA

 
Vilken härlig promenad vi fick Linda och jag tillsammans med våra hundar!
Lindas barn skulle delta på Karlshamns tennisskola.
Linda och jag passade på att promenera med Texas, Ginnis och Tazzo i vackra Kollevik. 
Det vill säga!
Vi promenerade EFTER att hundarna slutat att tigga godis av Linda.
KÖTTBULLAR!
Ginnis är mest uthållig när det gäller godistiggeri.
Tazzo och Texas tyckte det var dags att sticka iväg på bus.
Kommer ni inte någon gång?
Äntligen!
Det är intressant att titta på dessa tre perros.
Alla tre ganska små men Tazzo är mycket grövre.
Både Texas och Ginnis är kastrerade.
Alla tre väldigt trevliga.
Ginnis är den som är mest social.
Särskilt när det finns köttbillar i närheten.
Olika färg såklart.
Väldigt olika i kynnet.
Om ni kollade förra bilden noga så såg ni kanske att Tazzo redan var våt.
Han vet var vi ska och sticker i förväg och tar sig ett eget privat dopp.
På bilden nedan kan man tro att Texas är lika badgalen.
Men.....
bilden bedrar!
Hit men inte längre säger Texas.
Ginnis älskar att bada men måste först leta reda på en pinne att simma efter.
Ganska skönt tycker hans matte.
Jag alltså.
Tazzo är alldeles för badgalen för sitt eget bästa.
I alla fall fick vi en härlig promenad med lekande hundar.
Och mycket prat!
Alltså det var Linda och jag som pratade.
Jag känner att det är väldigt hög tid för att fixa en PERROPROMENAD.
Det skulle varit en promenad i början av sommaren men jag hann inte riktigt med.
Hoppas vi kan träffas i augusti innan Katarina och Jan-Ove försvinner till sydligare breddgrader.
Vi har fått en ny perro till Karlskrona som jag vill ta kontakt med.
Dessutom har ännu en perroägare från Skånes östsida hört av sig.
Hoppas ni är sugna!
Men redan idag ska vi träffa ännu en perrokompis!
OCH SÅKLART HANS MYSIGA ÄGARE.
 
#1 - - Katarina:

Så mysigt ni hade!!!!
Jag lovade ju försöka ordna en promenad här i västra Blekinge när vi sågs sist... Tyvärr är mitt liv lite upp och ner och fram och tillbaka just nu när vi ska flytta till Spanienlandet. Försöker knyta ihop massor av saker här hemma samtidigt som jag jobbat jättemycket... Ja, ja - ursäkter, ursäkter... Förlåt - det skulle varit vår tur för länge sedan..........

Svar: Men om jag ordnar? Finns det någon möjlighet att ni kan vara med? När i så fall? Det vore så roligt att träffas!
Margareta