RALLYLYDNADSTÄVLING I ALLMÄNHET

 
 
LANDSBYGDSFEST FÖR HELA FAMILJEN
SÖNDAGEN 9 SEPT, TRAVBANAN ASARUM
 
"Karlshamns Brukshundsklubb hälsar dig och din hund välkommen till inofficiell tävling i rallylydnad
den 9 september 2012"
 
Domare, Barbro Langefors
Tävlingsledare/Tävlingssekreterare, Elisabeth Arebark
Skrivare, Helene Scharin

NU SKA JAG BERÄTTA OCH FRAMFÖRALLT VISA BILDER PÅ ÖVRIGA SOM TÄVLADE I RALLYLYDNAD I SÖNDAGS.
 
LANDSBYGDSFESTEN ÄR I FÖRSTA HAND EN "SMAKFESTIVAL" SOM INVIGDES AV LANDSHÖVDINGEN.
 
MEDVERKADE GJORDE OCKSÅ LEIF "LOKET" OLSSON.
Bland annat var han prisutdelare i aglilitytävlingarna.
Jag tyckte det var skönt att han inte var kvar när rallytävlingarna var slut.
 
FÖRUTOM HUNDTÄVLINGARNA VAR DET MASSOR MED AKTIVITETER - OCH MASSOR MED FOLK.
 
JAG TRAVADE RUNT MED GINNIS EN HEL DEL.
SOCIAL TRÄNING - MENTAL TRÄNING!
 
MITT I VIMLET TRÄFFADE JAG PÅ EN ALLDELES BEDÅRANDE LITEN VARELSE!
EN 14 VECKORS PERRO TRYGGT VILANDE PÅ MATTES FOT.
Susanne hade tydligen pratat med dom på utställningen i Ronneby.
Dom bor i Mörrum så jag hoppas det går att få kontakt via Perroklubben.
 
EN ANNAN BEDÅRANDE VARELSE ÄR MALINS LILLA SÖTNOS. INTE SÅ GAMMAL HON HELLER.
ÄLSKAR SIN MATTE GÖR HON OCKSÅ - DET ÄR ÖMSESIDIGT SÅKLART.
HUSSE SKULLE VARA MED OCH TÄVLA MED FAMILJENS ANDRA HUND - HANNA.
Bengt - svärfar eller nå´t är också med på bilden.
PÅ TAL OM BENGT!
GINNIS STORA FAVORIT - FÖRUTOM MIG FÖRSTÅS.
NÄR MAKEN OCH BENGT STOD OCH PRATADE SÅ DROG GINNIS IVÄG TILL - JA, JUST DET - BENGT.
NU KOMMER JAG ATT VISA EN MASSA BILDER FRÅN TÄVLINGARNA.
INGEN NÄMND OCH INGEN GLÖMD!
 
Eller jag kan väl nämna att Inga och Conny med sina lagottos Zapp och Ozzie tävlade både i svår och lätt klass med gott resultat.
Felicia och tollaren Jessie kom 2:a i den svåra klassen: BRAVO!
 
BANVANDRING I SVÅR KLASS SOM STARTADE FÖRE DEN LÄTTA.
FÖLJA JOHN?

 
                            
TÄNK ATT FÅ STÅ PÅ PRISUTDELNING TROTS ATT GINNIS OCH JAG INTE PRESTERAT SÄRSKILT BRA!
Felicia fotade oss men först var hon själv med på prisutdelningen i den svåra klassen.
 
OJ DÅ!
GINNIS FÖRSVANN VISST UR BILD!