ÄLSKADE MAMMA

 
 
Nu är mamma nöjd!
 
Hon fick somna in idag på morgonen och slipper alla smärtor.
 
De senaste dagarna omgiven och ompysslad av barn och barnbarn.
 
Hon blev 100 år och 3,5 månader.
 
Älskad mamma, mormor och mormorsmor!
 
Sov gott! 
 
#1 - - Magdalena:

Söta fina mormor!<3<3<3

#2 - - Katarina Lidal:

Beklagar sorgen... Stor kram från oss till dig och de dina,
Katarina, Jan Ove & Balder

#3 - - Susanne:

Din mamma har alltid påmint mig om min mormor, fastän jag inte träffat henne. Det känns som de båda var modiga kvinnor som satte stort värde på familj, vänner och allt som gav livet guldkant. Om det finns någon "andra sida" hoppas jag att de träffas!
Tänker på dig (er).
Kram

Svar: Jag tänker också på din mormor och hennes födelsedagskort på hennes 100-årsdag. Jag tror att hon och mamma kommer att trivas ihop. Jag tänker också på din mormors begravning och de fina sångerna som är lite favorit hos mig.Det blir mycket sång och musik från vår familj också. Kram!
Margareta

#4 - - Gunn o Tosca:

Tänker på dig. Håller med Susanne, din mamma påminner mycket om min mormor. Hon skulle ha fyllt 100 år i denna månaden. Fantastiska kvinnor båda. Jag har inte träffat din mamma, men har ändå följt henne på något sätt.
Många kramar från mig och Tosca.

Svar: Tack Gunn för din hälsning. Visst märks det väl att vi båda brås på starka kvinnor med ett långt och gott liv!
Margareta

#5 - - Tina:

Beklagar sorgen.....vi tänker på dig. Saknade dig och Ginnis på perropromenaden .
Tina Magnus & Milo