HÄR ÄR GÄNGET SOM VANDRADE LÄNGS LYCKÅLEDEN

Nu är det såhär att jag tog massor med bilder i söndags när "Träning med gänget" hade ordnats av Elisabeth.
Därför tar jag lite i sänder.
Det tar tid att redigera bilderna och välja ut vilka som ska vara med.
Lyckeleden är 6 km lång eller hur Elisabeth!
 
Att leden sedan går uppför kullar, nerför kullar uppför trappor, nerför trappor osv gjorde att vi faktist gick 8 km.
Så det så!
I vilket fall som helst var det en underbar vandring i vacker natur och med trevliga människor - och hundar.
SJUTTON hundar i alla former och storlekar.
Ännu fler människor!
I alla former och storlekar haha.
Först hade jag tänkt att rubriken på inlägget skulle varit "Presentation av gänget".
Men då ska man förstås kulla skriva ner vad hundar och hundägare heter.
Och det kan ju jag inte.
Som vanligt!
Ja, såklart var många som var med välkända för mig men eftersom jag inte kan namnen på alla så blir det som vanligt.
INGEN NÄMND - INGEN GLÖMD!
Eller så får ni skriva i kommentarerna så kan jag fylla på med namn!
Men jag måste trots allt nämna några vid namn.
Det är nämligen första gången i "Träning med gänget-gruppen" som Ginnis och Tazzo inte är de enda perrosarna.
För nu var Annelie med med Basse!
Finingen!
Fast Tazzo var föga imponerad. 
Håkan och Gunilla var hos mig för att träffa mina hundar för att eventuellt köpa en perro.
Men inte sjutton blev det en perro som ni ser.
Det blev en welsh corgi som nu är 8 månader.
Vesta är en riktig sötnos.
Den här hunden ville vara lite anonym.
Inte visa facet när kameran är framme.
 OK då!
Så här ser jag ut. 
Jag heter Henry.
 Den här storpudeln är packad skulle man kunna säga.
Vem tillhör nu vem kan man undra.
Faktiskt tre olika ägare men labbens ägare var inte med.
Maria var glad att vara på hemmaplan denna dag.
Det var hon och hennes man som tipsat om Lyckåleden.
Håkan hade bara en hund med sig denna dag. 
Bosse har bara en hund vad jag vet.
Agnes fick ha matte för sig själv när Macy fick stanna hemma hos husse.
Vilken nallebjörn!
Nu menar jag hunden Bruno förstås.
Ännu ett charmtroll.
 Lite prat för att bekanta oss innan vi vandrade iväg.
Några hade fått köra iväg med ett antal bilar eftersom leden går i en riktning.
BORT!
Vi behövd skjuts tillbaka efter vandringen.
Färgmatchar.
 Nu är jag inte blyg längre minsann.
Elisabeths Ami fick vänta i bilen innan vi kom iväg. 
Ginnis och Tazzo fick också vänta i bilen ganska länge.
Det var nämligen en löptik med i gruppen.
Jag var väldigt tveksam om jag över huvud taget skulle kunna gå med hundarna.
Läs Tazzo.
Ginnis är ju kastrerad och bryr sig inte.
Elisabeth övertalade mig att följa med.
Vi skulle gå bland de första. 
Och Maya med Kerstin skulle gå sist. 
Lilla Maya!
DET GICK JU JÄTTEBRA!
HOPPAS ATT DET INTE VAR TRÅKIGT ATT GÅ SIST. 
 Dags att ge sig iväg!
Och njuta av det fina vädret och den fina naturen.
Och såklart av människor och hundar.
FORTSÄTTNING FÖLJER EN ANNAN DAG!
 
#1 - - Katarina:

Åhh vad det ser trevligt ut. Vem är Basse? Verkar vara en znygg Perropojke! Kul!
Var startar leden?? ( Och var slutar den?) Hade arit fantastiskt om vi kunde haft pp där!

#2 - - Katarina:

Åhh vad det ser trevligt ut. Vem är Basse? Verkar vara en znygg Perropojke! Kul!
Var startar leden?? ( Och var slutar den?) Hade arit fantastiskt om vi kunde haft pp där!

Svar: Basil från Louise i Lund var med i Tvååker. Då var han valp. Familjen bor i Mörrum.Leden börjar vid idrottsparken i Lyckeby och slutar någonstans vid Augerum. Man går alltså i en riktning så den går inte runt men vi körde iväg med ett antal bilar så att vi tog oss tillbaka till utgångspunkten via bil. Man kan säkert gå bara en bil av leden eftersom den är ganska lång. Härliga vyer,
Margareta