MYCKET SKIT

NU ÄR DET MESTA SKIT.
 
JAG DET ORDET KAN BETYDA VÄLDIGT MÅNGA OLIKA SAKER.
FÖR MIG JUST NU SÅ BETYDER DET EN ALLMÄN FÖRSTÄRKNING AV HUR JAG KÄNNER.
 
JAG ÄR SKITSUR FÖR ATT JAG MÅR SKITDÅLIGT!
FULLT SÅ HÄR SJUK ÄR JAG VÄL INTE MEN MAN MÅSTE JU ÖVERDRIVA LITE.
ALLMÄN FÖRSTÄRKNING, ALLTSÅ.
 
 NU HAR JAG LYCKATS SMITTA MAKEN OCKSÅ!
HAN ÄR "SKITGLAD" FÖR DETTA! ELLER INTE!
 
SKIT KAN JU OCKSÅ BETYDA SMUTS.
 
OCH ÄR MAN INNE MYCKET SÅ ÄR DET GANSKA LÄTT ATT UPPTÄCKA ATT HÄR ÄR SKITIGARE ÄN JAG TRODDE.
DET ÄR STRÅLANDE SOLSKEN - ALLTSÅ SKITFINT VÄDER - OCH DAMMET SYNS HUR BRA SOM HELST.
 
  TUR ATT JAG HAR HUNNIT PLOCKA IN PELARGONERNA FRÅN TRÄDGÅRDEN.
DE ÄR SKITFINA MEN SKRÄPAR SKITMYCKET.
 
SKIT ÄR ALLTSÅ LIKA MED SMUTS I DETTA FALL!
 
SYND BARA ATT DET ÄR SÅ SVÅRT ATT SE UT GENOM FÖNSTREN. DOM ÄR SKITIGA!
 
MEN SKIT SAMMA =STRUNT I DET!
 
VÄRRE ÄR DET DÅ MED EN LITEN HUND SOM TYCKER ATT JAG ÄR PEST SOM INTE VILL LEKA MED HONOM HELA TIDEN.
 
SKIT OCKSÅ = DET ÄR VÄRDELÖST!
 
 
MEN DET ÄR VERKLIGEN SKITSNACK! = OSANT OCH ELAKT PRAT!
 
DET GÅR ATT LEKA INNE OCKSÅ ELLER HUR?
TITTA BARA!
 
MEN DET ENDA SOM GINNIS INTE TUGGAR SÖNDER ÄR TUGGISAR AV OLIKA SLAG!
 
TILL SKILLNAD FRÅN APPORTBOCKEN.
DET TOG INTE FEM MINUTER ENS.
SKITHUND!
SHIT! SÄGER GINNIS.
MEN TITTA BARA HÄR PÅ DET NYASTE FÖRVÄRVET!
KÖPTE NYTT FÖR ATT TRÄNA APPORTERING MED HONOM UTAN APPORTBOCKEN.
(Apportering är bra att träna när matte är dålig. Hon står stilla och hunden springer.)
DEN SKULLE HÅLLA SÅ BRA!
VILKET SKITPRAT!
JAG FÅR GÖRA SOM ELISABETH FÖRSLOG.
LINDA IN APPORTBOCKEN I FÅRSKINN.
Får (!) se om jag kan norpa lite av grannens får.
Annars får jag ta en bit från min gamla fårskinnspäls. Den är i storlek 36 så den kommer jag aldrig mer i ändå. Skit också!
 
MEN NU TILL DET VIKTIGASTE!
 
SKIT BETYDER OCKSÅ AVFÖRING- HUNDSKIT.
 
Eftersom jag inte orkar gå så särskilt långt just nu så hoppades jag såklart att Ginnis skulle kissa och bajsa fort så vi kunde gå hem igen.
 
OLYDIGA HUND!
DET ÄR JU SKITVIKTIGT!
 
GINNIS ÄR SUVERÄN PÅ ATT SNURRA RUNT, RUNT, RUNT NÄR HAN SKA BAJSA.
SÄKERT 20 VARV! ELLER I ALLA FALL SKITMYCKET.
VA´?
VILLE DU ATT JAG SKULLE GÖRA NÅGOT OCKSÅ?
NÄHÄ! JAG ÅNGRADE MIG!
BLEV DU SKITSUR, MATTE?
MEN JAG ÄR JU SÅ SNÄLL OCH GULLIG ELLER HUR?
SKA JAG STÅ KVAR HÄR?
OK!
JAG FÖRSÖKER VÄL IGEN DÅ.
NEJ!
JAG VILLE BARA NOSA HÄR!
PUST OCH STÅNK!
 
INGET SKIT MEN SKITA NER SIG KAN HAN! = SMUTSA NER SIG.
 
OCH HITTA PÅ ANDRA SYSSLOR SOM ATT LEKA MED EN BOLL SON HAN HITTAT PÅ GANTAN.
JAG BLIR SKITGLAD MATTE OM DU LEKER MED MIG!
 
NU FÅR DET VARA NOG GINNIS!
GÖR VAD DU SKA!
 
ÄNTLIGEN!!!!!
 
HOT DOG!
 
 
NU ÄR DET DAGS ATT TA HELG!
HOPPAS PÅ LITE GOD MAT I KVÄLL.
INTE VARMKORV!
 
OCH JAG SKA INTE GÖRA ETT SKIT IDAG!
INTE ETT DUGG!
 
ELLER??
TA BORT LITE SKIT?
NEJ - BARA LATA MIG!
 
 JAG HAR REDAN FÅTT LITE KRYA PÅ DIG KOMMENTARER OCH JAG KÄNNER MIG REDAN PIGGARE!
FLERA KOMMENTARER OCH JAG BLIR SÄKERT SKITPIGG!
 
#1 - - Susanne:

Skit också att du inte mår bra. Skittrist att ha skittråkigt.
Krya på dig! Skitstor kram!

#2 - - Anita:

Mycket skitprat, men så sant. Inget kul att inte må bra. Krya på dej. Bilderna visar inte att fotografen mår skitdåligt. De är fantastiskt fina.

#3 - - Katarina:

Ha, ha, ha, ha - du må vara sjuk men humorn är helt frisk iallafall!!
Krya på Er där borta i Vettekulla.
Du ska se - det blir snart SKIIIIITBRA!
Kram,
Katarina & Co.

#4 - - Maggan:

Skitkul att se Ginnis leka med bitringen:) jag får ju inte skratta för det gör ju skitont, men så gör Avve me!
Bli skitbra nu så hörs vi i veckan! kram

#5 - - Bruno:

Många roliga och fina bilder - särskilt dina höstbilder och utsikten över Svinarydssjön.